سبد کالا.....


1) سبد کالا به کسانی تعلق می‌گیرد که حقوقشان کمتر از 500 هزار تومان است.
سوال: واقعا داریم کسی که کمتر از 500 هزار تومان حقوق بگیرد؟داریم مردم؟؟؟
پاسخ: بله که داریم. عده ای از کارگران محترم و تک‌سلولی‌ها و تک‌یاختگان زحمت‌کش، آغازیان شریف، آمیب‌ها و مژکداران همیشه در صحنه پایه حقوق‌شان همین مقدار است و اتفاقا زندگی شادی هم دارند.


2) حسین طلا نماینده مجلس در انتقاد از نحوه توزیع سبد کالا گفت: نباید جان مردم را برای گرفتن تخم‌مرغ، برنج هندی و مرغ یخی به خطر انداخت. این طرح با اشکالات اساسی در اجرا مواجه است. جای کرامت و عزت مردم در سبد کالا خالی است.
توضیح: من نمی‌دانم چرا مردم و مسئولین اینقدر از دولت انتظار دارند؟ یعنی این انتظاری که اینها از دولت دارند مادرشوهر از عروس ندارد. امروز می‌گویند چرا ما باید برای سبد کالا صف ببندیم؟ فردا می‌گویند سال که نو شد دولت شبانه بیاید توی خانه‌ها و هدیه‌اش را بگذارد توی جوراب مردم، پس فردا می‌گویند ما دستمان نمی‌رسد، دولت بی‌زحمت بیاید پشت ما را کیسه بکشد. خب انتظاراتتان را بیاورید پایین، بنده قبلا هم بارها اعلام کرده‌ام که در حال حاضر آب قطع است و دولت خودش هم از کلوخ استفاده می‌کند. بعد شما به جای این که قدردان توافق ژنو باشید حرف از عزت و کرامت می‌زنید؟


3) سوال: منتقدان می‌گویند چرا به بعضی‌ها که زیر خط فقرند سبد کالا تعلق نگرفته ولی به بعضی از مرفهین تعلق گرفته؟
پاسخ: واقعا بعضی‌ها مغرضند. دولت اینقدر بی‌وجدان شده که به نیازمندان سبد کالا که از قضا حاوی برنج هندی هم هست بدهد که

فردا سرطان بگیرند؟ انسانیت کجا رفته؟ هان؟

ایول به قورباغه !!!!!

آیا فقط انسان ها، آن هم در دوره نامزدی، این جمله را به کار می برند: عزیزم خیس نشی؟

آقای کتب الدین وقتی این صحنه را دید بسیار متعجب شد که قورباغه ای در برابر باران پشت برگ گیاهان پناه گرفنه است:

 

اما از آن عجیب تر این که قورباغه دیگری برگ یگ گل را بالای سر شریک زندگی خود گرفته تا بالای سرش چتری بسازد که از ریختن باران بر او جلوگیری کند:


گزارش نویس دیلی میل، این قورباغه را شبیه شاهزاده ای دانسته که دارد جوانمردی خود را به همسرش نشان می دهد.

آقای کتب الدین چهار ماه است که این قورباغه ها را در باغ پشت خانه اش در شهر ساسکس انگلیس زیر نظر دارد.

کاریکااتور

کاریکاتور سیاسی جنگ لفظی بین کودک یهودی و فلسطینی برنده جایزه بهترین کاریکاتور در امریکا

کودک یهودی : پدر من به من گفته شما شرور، تروریست و حیوان صفت هستید.
کودک فلسطینی: ولی پدر من چیزی بهم نگفته. آخه پدر تو اون رو کشته.

انشا

روزی روزگاری معلمی در محله ای ثروتمند به دانش آموزانش گفت راجع به فقر انشاء بنویسند!

انشاء یکی از شاگردان:

ما در تابستان به یک جایی رفتیم که خیلی فقیر بودند!

آنها مزرعه شان فقیرانه بود! غذایشان فقیرانه بود! نوکر و کلفتهایشان خیلی فقیر بودند! اسب هایشان لاغر بودند! فقط 3 تا ماشین داشتند! فقط 3 تا!!! باور کردنی نبود!

خنده بازار

 
میدونین فرق کلاغ با قناری چیه ؟!
هیچ فرقی ندارن ، فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک !
.
.
یارو مغازه ساندویچی باز کرده با دوتا کارگر
بعد کارت ویزیت چاپ کرده :
” ساندویچ فلان با مدیریت اصغر غلامی”
مدیرعامل اپل این قدر احساس مدیریت نداره !
.
.
به بعضیا باید گفت :
عزیزم نصف آفریقا رو من سیاه کردم ، زغالتو بنداز اونور !
.
.
فقط یه ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﻏﻴﺒﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ
ﻭ برای عالم و آدم ﺣﺮﻑ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ و آﺧﺮﺷﻢ ﻣﻴﮕﻪ :
ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭼﻪ!ما به کسی کاری نداریم!
هر کی ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ زندگی میکنه !
 
پسرخاله من خودشو کشته در حال ترکه ترک سیگاره
از صبح تا شب سیگار نمی کشه
شب به خاطر اراده خفنش به خودش 2 نخ سیگار جایزه می ده
.
.
از نشونه های یه عطسۀ دلچسب اینه که:
پشتش دو سه تا “زهرمار” از قسمت های مختلف خونه بشنوی ..!
.
.
دقت کردین !؟
هرچی کنترلِ تلویزیون از دسترس دورتره
برنامۀ در حالِ پخش عذاب آورتره !
.
.
امروز رفتم بازار لپ تاب بگیرم
.
.
هیچی دیگه پولم نرسید
تی تاب گرفتم :|
 
رایج ترین دلیل پسرا براى جمع نکردن رختخوابشون :
.
.
شب دوباره باید بیام بخوابم دیگه :))
 
 
ﻫﺮ ﭼﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻓﺮﻭﺧﺘﻢ
ﺷﯿﺶ ﻣﺎﻩ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﺎﯼ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﺨﺮﻡ که ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺑﺸﻢ
ﺗﺎﺯﻩ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﺟﺎﯾﺰۀ ﭼﺎﯼ ﻣﺤﺴﻨﻪ !
ﮐﻤﺮﻡ ﺷﮑﺴﺖ !
.
.
یه دختره هس تو دوران کودکی هم محله ایمون بود!
الان جوری خودشو میگیره انگار کیه…..
یادش رفته بچه بود هر وقت ماکارونی داشتن
می دوید تو کوچه میگفت : ما امشب برنج دراز داریم :|
.
.
تنــها دعوتــی که تــوی زندگیــم شــدم
از طــرف اسپانســر برنامــه ها بــرا دیــدن ادامــه برنامــه بــود و دیگــر هیــــــــچ !
.
.
توی خونۀ مامان بزرگا سیر شدن معنایی نداره!
انقد باید بخوری تا موقعِ رفتن برسه
.
.
هر وقت رابطمون با آمریکا خوب شد
می خوام یه دیزی فروشی بزنم اسمشو بذارم واشینگتن دی زی !
.
.
هر چقدرم دلیل منطقی واسه خریدنِ یه چیز داشته باشی
همیشه یکی پیدا میشه که بگه :
کردن تو پاچت
.
.
صُب داشتم میرفتم جایی؛ رادیوی تاکسی روشن بود!
تو رادیو پرسید که :
شما برای حفظ امنیت توی فضای مجازی چیکار می‌کنید؟
یه پسره زنگ زد گفت :
من توی فضای مجازی سعی می‌کنم اصلا به اینترنت وصل نشم!
خوش بحالشون دیگه ! یه سریا که عقل ندارن ، راحت زندگی میکنن !
.
.
تو خونه ما همه اتفاق نظر دارن من مسلمون نیستم
با این حال هر وقت مادرم میگه یه مسلمون بره نون بخره همه با انگشت منو نشون میدن !
.
 
” یه گدایی هم هست جاش تو فلکه دوم صادقیه اس !
الـان 4 سالـه که هــر روز صبح دارم میبینمش
داسـتانشم اینـه که
کـرایه نـداره بره تا کـرج !
امروز رفتم بهش گفتم اگه تو این 4 سال پیـاده هم رفته بودی الـان نزدیکای مونیخ بودی

شادی پنگوئنی!

[ یکشنبه 3 آذر1392 ] [ 4:28 PM ] [ محمد مهجور ]

دقیقا مشکلت چیه؟

دانستن یا ندانستن مسئله این است

دانستن جرم کمی نیست

وقتی که

بدانی و عمل نکنی

بدانی و بگذری

بدانی و نادیده بگیری


بدانی و بشکنی


من اگر نسوزم، تو اگر نسوزی، او اگر نسوزد

پس جهان روشنایی از کجا بیاورد؟

نامرد عجب فیلمییه!!!

دست پخت دخترا خوشمزه تره یا پسرا؟؟!!!!

خدایا مارو با کیا کردی هقتاد میلیون؟؟!!+عکس

یعنی اگه من معلم بودمو یه همچین دانش آموزی داشتم:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه جوری میزدمش که پخش بشه رو در و دیوار کلاس!!!!
:((((

کدومو تاحالا تجربه کردین؟؟؟؟

 

 

 

من خودم مورد ۲رو زیاد تجربه کردم از اول ابتدایی تا الان مورد ۴ هم تجربه کردم

ترول های دانشجویی













 
 

 




انواع دیدگاه در مورد دانشگاه و دانشجو!!!!+عکس


funny bomb

جالبه پسرا به رانندگی خانوما ایراد می گیرن ....

بعد هر روز چندتاشون رو می بینی کنار یه ماشین تصادفی و چپ کرده ....

دارن می زنن تو سر خودشون و می گن وای حالا بابامو چی کار کنم!....


نه اینا شماها نیستین، اینا توریستن .....!!!!

............................................................................................................

خدایی نقشی که کوله پشتی رها

 تو فیلم مادرانه داشته, خود رها نداشته :))

قبول دارین ............؟؟!!!!!!مخصوصا اون عروسکه!!!!!!!!!!!!!!!!

...............................................................................................................

به زرث قاطع مى تونم بگم كه اگه تو شديد ترين آمپاس ها قرار بگيرم،

از اين دخترا نيستم كه تكه كلام فيلما رو عين طوطى تكرار مى كنن، بگو خب............
.
.
.
.
مديــونید اگه فك كنى دارم قپى ميام.....

.....................................................................................................................

این همیشه واسم سوال بوده!!!!.....دقت کردین تو این اخبارا مردا آدم نیستند؟

مثلا میگه در انفجار اخیر 10 نفر کشته شدن که 2 نفر زن و 3 نفر کودک بودن

انگار مردا کلا واسه مردن آفریده شدن......

....................................................................................................................

آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند ؟

پا دارد ولی حرکت نمیکند ؟

بال دارد ولی پرواز نمیکند ؟

نوک دارد ولی غذا نمیخورد ؟

.

.

.

.

.

پرنده ی مرده!!!!!!

.................................................................................................

آیا می دانید 

دکمه آسانسورو هر چی هم پشت هم تند تند بزنی‌

آسانسور زودتر نمیاد دوست عزیز ؟!

...............................................................................

یه سوال فنی

 به بچه ی جوجه تیغی چی میگن؟


جوجه جوجه تیغی؟ توله جوجه تیغی؟ جوجه تیغاله (گوساله،بزغاله)

...............................................................................................................

دقت کردین همه ی شخصیت های بزرگ,,فیلسوفان,اساتید و دانشمندان در خانواده

 ای روحانی و مذهبی متولد شدن و همشون تحصیلات ابتدایی رو نزد پدرشون

 آموختند و تا پایان دبیرستان در شهر خودشون مشغول ادامه تحصیل شدند....!

...................................................................................

تا حالا به این فکر کردید که

 نقش مربى پرورشى تو مدرسه مثله نقش كانال 4 مى مونه

.... ... والا دكورى مى زارنش

...................................................................................

 همیشه موقع پخش مسابقات فوتبال 


کارگردان محترم وقتی حساس ترین اتفاق در حال رخ دادنه یادش میفته صحنه آهسته بزاره 

ینی آدم دلش میخاد یه کف گرگی حوالش کنه

................................................................................

دقت کردین اینقد که این گزارشگرای فوتبال 

از زندگی خصوصی فوتبالیستا خبر دارن بدبختا خودشون ندارن

............................................................................................

خدایی نمیخوام بحث فوتبالی کنما ولی....

این استقلالی ها چی میگن که تو زمونی که چهار تا تیم درجه دو آسیا

 فقط تو جام باشگاه ها بودن قهرمان شدن رو ول نمیکنن

 بعد به خودشون گفتی 6 تا  گل خوردیدا!!!!! میگن مال کی بوده

.....................................................................................

دقت کردین این تابلوها که روش نوشته خطر ریزش کوه هیچ کاربردی نداره! 

یعنی چی الان!یعنی اگه سنگ ریخت رومون با اطلاع قبلی بمیریم!

................................................................................

دقت کردین همیشه بعد از کلیک روی دکمه shut down کامپیوتر

 تازه یادتون میاد با کامپیوتر چی کار داشتین؟!

...........................................................

این که می نویسم واقعا......همیشه برام اتفاق 

افتاده و خلاصه خون دلی خوردم سرش................

هر وقت اومدم یه مطلب خوب و طولانی رو وبلاگ بذارم  خط آخرش که تموم شد

درست همون وقتی که خواستم ثبت مطلب رو بزنم

یا نت قطع میشه ....یا همه چی هنگ میکنه!!!!!!

برا شما هم همینطوره یا من فقط اینجوری یم؟؟!!!!!!!!!

............................................................................

هر کی تونست سه بار تند بگه!!!!!!!!

چه ژست زشتی!!!!!!!!!!!!


بابا عجب دوستایی پیدا میشه!!!!


                  

                     من یکی که دیگه سعی میکنم از این به بعد تنها از خیابون رد شم!!

یاخدا! این چی بود دیگه!

 
 

♥♥♥ jast GOD ♥♥♥

تبعیض به این میگنـــــــــــا!!!!+عکس


فاااااااااال

به کف دستان خود نگاه کنید ، سپس از میان ۹ تصویر زیر تصویری را که به دستان شما شباهت بیشتری دارد انتخاب و شرح کلی کف دست تان را مطالعه نمائید

شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

کف دست شماره یک : شما فردي هستيد كه روابط گسترده اي با دوستان خود داريد ، بسيار معاشرتي و مردم گرا هستيد و از همين رو ميتوانيد ايده ها و افكار خود را با ديگران در ميان بگذاريد.
بيشتر به موضوعات فكري علاقه داريد و عاشق سفر هستيد ؛ خيلي ميل داريد با ديگران ارتباط برقرار كنيد و از تنهايي به شدت بيزار هستيد.


انگار هميشه حرف هاي زيادي براي گفتن داريد و معمولاً نيز آنها را به نحو مطلوبي با ديگران در ميان ميگذاريد ، هر يك از دوستانتان را همچون يك دستگاه ضبط صوت خوب ميدانيد كه حرف هاي شما را ضبط كرده و به ديگران انتقال ميدهند ، همه دلشان ميخواهد به شما نزديك شوند و با شما طرح دوستي بريزيند.


از گشت و گذار در شهرها و سفر به سرزمين هاي ديگر لذت ميبريد ، تفريح ، سرگرمی و بازي روحيه شما را شاداب ميكند و باعث لذت و شادی تان ميشود ، از نظر جسمي نيز در وضعيت خوبي بسر ميبريد و اغلب سالم و تندرست هستيد .

پيشنهاد : بايد به پيام هايي كه ميان شما و يكي از نزديكان رد و بدل ميشود بيشتر توجه كنيد ، اين رابطه ميتواند عاقبت خوبي به همراه داشته باشد.


سعي كن زياد كج خلقي نكنی و با ديگران مهربان و خوشرو باشی ؛ از حرفهاي كنايه آميز و رفتار دو پهلو پرهيز كن زيرا باعث سوء تفاهم ميشود.


همواره بايد براي تمدد اعصاب خود به سفر بروي يا خود را با طراح هاي آموزشي سرگرم كني ، همچنين ميتواني دوستان خود را در لحظات شاد خود شريك كنی.

شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

کف دست شماره دو : شما فردي هستي كه در زندگي بيشتر به فكر شغل و حرفه خود هستي و به ماديات علاقه دای ، با شريك خود سازگاري و توافق خواهی داشت و علايق مشتركي شما را به هم پيوند میدهد ، رابطه شما با او بر اساس تفاهم و همكاري دو جانبه شكل میگیرد.


خيلي به سير وسفر علاقمند هستي و دوست داري مدام به گردش وتفريح بروي ، دوستانت هميشه به كمك شما احتياج دارند و رابطه شما با آنها خوب است.


همه هوش و حواس شما متوجه كار يا تحصيل است و دغدغه ديگري نداري ، به كسي علاقمند خواهي شد و با او ابطه اي عاطفي و ظريف برقرار خواهي كرد كه بسيار شاد يبخش و مطلوب خواهد بود.


به نظر ميرسد آدم صبور و پر طاقتي هستي و با يكي از اعضاي خانواده خود بيش از بقيه صميمت و نزديكي داري و معمولاً در اكثر كارها با همديگر اشتراك نطر داريد ، از نظر سلامت و بهداشت نيز در وضعيت مناسبي قرار داري و اغلب كسالت يا بيماري شما را کمتر تهديد ميكند .

 

پيشنهاد : ممكن است در خانواده ، محيط كار ، يا مدرسه هيچ كس با شما موافق نباشد ولي شما بايد سعي كني كه خونسردي و متانت خود را از دست ندهی ، در ارتباط با اعضاي خانواده خود بايد صبورتر و با گذشت تر باشي و از مشاجره و دعوا پرهيز كني.
در محيط كار يا در مورد مسايل شخصي نيز بايد خونسردي خود را حفظ كني و از درگيري و اختلاف با ديگران خودداری كنی ، زياد سخت نگير و نگذار مسايل و مشكلات بر قلبت سنگيني كند ، بردباري و گذشت باعث ميشود احساس بهتري داشته باشی.

شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

کف دست شماره سه : در زندگي بيشتر به مسايل شغلي ، تحصيلي يا روابط عاطفي خود با ديگران توجه داري ، شما شخصي هستي كه رفتارهايت غير قابل پيش بيني است.


انكار و ايده هاي زيادي در سر داري ولي انگار براي بيان آنها مشكل داري و دلت نميخواهد آنها را با كسي در ميان بگذاري ، به هر حال صحبت وگفتگو با يك مشاور ميتواند مفيد و سودمند باشد.


سوداي عشقی در سر خواهید داشت و زمانی به ياد فردی میافتيد كه مدتي ممکن است از شما جدا شود و در شهري دور زندگي كند ، از نظر سلامت و بهداشت در وضعيت خوبي به سر ميبريد و كاملاً شاداب و سرحال هستيد.

پيشنهاد : با دوستان و همكاران خود رفتاري با نزاكت و مبادي آداب داشته باش ، ايجاد تفاهم و سازگاري با ديگران چندان هم مشكل نيست.
در ارتباط با طرحي كه ارائه داده اي از جانب يكي از دوستان خود پيشنهادي دريافت ميكني ، بايد با روي باز به نظرات ديگران گوش كني و از آنها سپاسگزار باشي ، براي رسيدن به تفاهم و هماهنگي با ديگران بايد به سهم خود قدم پيش بگذاريد تا موفق شويد.

شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

کف دست شماره چهار : شما فردي هستي كه معمولاً درگير درس و تحصيل ، مسايل خصوصي و يا مشغوليات ذهني خود هستی ولي در درون خود از آرامش برخورداري .


پيشرفت در زندگي باعث شادي و نشاط شما ميشود چون با ديگران برخورد مناسبي داري و از قدرت بيان خوبي نيز برخوردار هستي ؛ معمولاً از جانب اعضاي خانواده ، دوستان و همسايگان مورد لطف و محبت قرار ميگيري و هديه دريافت ميكنی.
رابطه عاطفي شما با دوستتان در وضعيت بسيار مناسب و دلپذيري است ، از لحاظ مالي موقعيت خوبي خواهی داشت و به نظر میرسد كه از هر لحاظ يك فرد حرفه اي و كاردان هستی.

 

پيشنهاد : شما بايد شادي و نشاط خود را با دوستان خود تقسيم كني ، سعي كن در مورد مشكلات و گرفتاريهاي شخصي ، از هر گونه بحث و مشاجره با ديگران پرهيز كنی ، شما از آن دسته افراد نيستيد كه براي مشكلي كه برايشان بوجود مي آيد راه حلي را در آستين دارند.

شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

کف دست شماره پنج : ظاهراً به نظر ميرسد كه شما از آن دسته افراد هستي كه در مورد مسايل مالي بسيار صبور و پر طاقت هستند ، مشكلي در زندگيتان پيدا میشود كه مدتی فكرتان را به خود مشغول میکند اما برطرف میشود.
احتمالاً به زودي ميفهمي آن كسي كه در محيط كار خود با او آشنا شده اي ميتواند براي شما يك دوست خوب نيز باشد ، اغلب همه توجه ات بر روي تحصيل متمركز است و در ارتباط با عشق ، تحصيلات و كار ، آدم بسيار خوش شانسي هستی ، از لحاظ سلامت و بهداشت نيز در وضعيت خوبی قرار داري.

 

پيشنهاد : بهتر است به دنبال راهي براي بهبود كارائي خود باشی ، همچنين بايد به مسايل مالي خود بيشتر توجه كنی و محتاطانه تر عمل نمايی ، مواظب دخل و خرج خود باشي و معقولانه تر خرج كن.

شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

کف دست شماره شش : اغلب همه سعي و تلاش خود را بر روي تحقيق در مورد مسايل مالي متمركز میکنی ، خیلی زود به اهداف خود ميرسي و از اينكه موفق ميشوي كار مفيدي انجام دهي خوشحال خواهي شد.
شما آدمي برونگرا و معاشرتي هستي و به فعاليت هاي اجتماعي خيلي علاقه داري اما بايد مراقب خرج و هزينه هاي خود باشي و زياد ولخرجي نكنی.


شما فردي رفيق باز هستي كه هر لحظه دوست جديدي ميگيريد ، رفتاري صميمانه و پر محبت داري و از گسترش روابط خود با ديگران لذت ميبري ، با كسي آشنا ميشوي كه به تدريج به او دل ميبندي و عاشق او ميشوي و اين دوستي و پيوند عاقبت خوشي برايت دارد ؛ در مورد سلامتي و بهداشت نيز بايد بيشتر مراقب خود باشيد.

 

پيشنهاد : در مورد بهداشت و سلامت خود بايد بيشتر مراقب باشي ، اگر مواظب دخل و خرج خود نباشي و در اين مورد عاقلانه عمل نكني آنگاه ممكن است هر چه در مي آوريد يك شبه خرج كني و دچار مشكل مالي شوي ، به هر حال بايد مشكلات مالي خود را به نحو مطلوبي حل كني تا به آرامش برسي.

 

کف دست شماره هفت : در زمينه ارتباطات خود با ديگران ، آدم خوش شانسي هستي و روابط خوبي با مردم برقرار ميكني ، ضمناً آدم خوش سفري نيز هستي و از اين لحاظ نيز شانس با شما همراه است.


در روابط عاطفي خود با ديگران بارها قلبت ميشكند و در عشق شكست ميخوري ولي اهميت نميدهي و دوباره دل در گرو عشق جديدي میسپاري ، در اين ماجرا ممكن است بعضی ها به شما حسادت بورزند.


خيلي دوست داري براي انجام مأموريت به سفر بروي و خلاصه از يكجا ماندن نفرت داري ، به عشق در يك نگاه اعتقاد داري ، از نظر سلامت در وضعيت خوبي به سر ميبري.

 

پيشنهاد : بايد كمي خويشتندار و صبور باشي و خونسردي خود را از دست ندهي ، نبايد بر سر مسايل جزيي با دوستان خود درگير شوي ، اگر متانت خود را حفظ كني با دوستان و رفقاي خود اوقات خوشي خواهي داشت.
به درك شهودي و مبتني بر حدس و ابهام خود ايمان داشته باش ، اجازه نده يك موضوع خانوادگي شما را از پا بيندازد ، در ابتدا ممكن است عصباني و بعد گيج و آشفته شوي ، به زمان نياز داری تا بتوانی راه حل مناسبي براي مشكلات خود در خانه ، مدرسه يا محيط كار پيدا كنی.

شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

کف دست شماره هشت : اين كف دست براي شما خوش شانسي مي آورد ، به نظر ميرسد آدم شاد و بانشاطي هستي ، شما دوست داري اوقات خوش خود را با دوستان خود تقسيم كني و عاشق گردش و سفر هستيد و از يكنواختي و تكرار بدت مي آيد.
در زمينه عشق ، كار و مسايل مالي خيلي خوش شانس هستيد ، در قلب خود فقط يك نفر را داري كه به او بسيار علاقمندي ، در راه علم و دانش تلاش كن ، از نظر سلامت و بهداشت نيز در وضعيت مطلوبي قرار داري.

 شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

پيشنهاد : لزومي ندارد با كسي كه از هيچ نوع خرد و منطقي پيروي نميكند وارد بحث و جدل شوي ، در حيطه شغل و حرفه ، به اندازه قدرت و توان خود مسئوليت قبول كن ، زياده روي در كار ممكن است به شما آسيب بزند ، شما در زمره كساني هستيد كه به عشق در يك نگاه اعتقاد داري ، سفرهاي غير قابل انتظاري در پيش داري.

 شخصیت کلی از روی خطوط کف دست

کف دست شماره نه : خطوط كف دست شما نشان ميدهد كه بايد در ارتباط با روابط عاطفي خود كمي صبور و خويشتندار باشي ، ممكن است هيچ كس با شما موافق نباشد اما در زمينه شغل و حرفه خود قابليت هاي بسياري داري و از لياقت و شايستگي خوبي برخورداري.


دوست داري افكار و ايده هاي خود را با دوستان خود در ميان بگذاري و از اين كار لذت ميبري ، در حيطه شغل خود با يك فرصت طلايي روبرو ميشوي كه براي پيشرفت شما بسيار مهم است ، در ارتباط با كار و مسايل مالي خيلي خوش شانس هستيد ؛ از نظر بهداشت و سلامت در وضعيت بسیار خوبي قرار داري.

 

پيشنهاد : در محيط كار خود سعي كن با ديگران مهربان و صميمي باشي ، اگر به كار خود فكر كني و به راه هاي پيشرفت در شغل خود بينديشي بدون شك پله هاي ترقي را طي خواهي نمود ؛ به احتمال زياد با يك ماجراي عشقي جديد روبرو خواهيد شد.
محيط خانه براي شما آرامش بخش است بنابراين سعي كن آن را تزئين كني و آنجا را مركز فعاليتهاي خود بداني ؛ يكي از دوستانتان شما را مورد حمايت خويش قرار ميدهد.